23 maart 2006


Rehobothschool

Dit is de vierde klas van de Rehobothschool in het jaar 1962 in Huizen.
Helaas heb ik niet alle namen meer paraat en hier en daar zal ongetwijfeld een schrijffout tussen zitten. Ik blijf zoeken en speuren en misschien komt er een dag dat de namenlijst compleet is. Als het goed is, is de lijst nu compleet. Dankzij Bep Post (van Scheppingen),

1. Gert van Efferink, 2. Betty Teuwissen, 3. Annet Rebel, 4. JokenZeeman, 5. Johan Bonefaas, 6. Bep van Scheppingen, 7. Piet Veerman, 8. Rudy Piƫst, 9. Anton (Toontje) Bout,
10. Tineke Hasselt, 11. Piet Hasselt, 12. Beppy Bos,
13. Netta Backx, 14. Hildegard Schipper, 15. Bert Rebel, 16. Adri Vos, 17. Ab van der Hulst, 18. Lydia de Vlieger, 19. Henk van Maanen
20. Wil Bunschoten, 21. Bert Teeuwisen, 22. Jany Bunschoten , 23. Johan Visser, 24. Kees Vos, 25. Pieter van der Poel, 26. Henk Bos, 27. Gert Spilt, 28. Kees Rebel, 29. Janny Snel, 30. Klaas Kriek, 31. Jakob Kos, 32. Bert Schaap, 33. Arie van der Valk, 34. Gerard Doorn, 35. Johan Veerman, 36. Wim Bunschoten, 37. Henk Rebel, Ansje Hol, 39. Meester Veenendaal.
Van deze klas ben ik een enkeling na mijn schooltijd nog wel eens tegen het lijf gelopen, via het sporten of voor mijn werk. Ik kijk met plezier terug op die periode, waarin we veel hebben gespeeld, veel hebben geleerd. Uiteraard meesters hebben gepest, straf hebben gekregen. Er is gelachten en gehuild. Al met al een bijzondere klas.

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo,
Ik ben met oude 8 mm films bezig en zie op die films mijn achter buurjongen Gert Spilt. Even intikken op Google en ik kom op deze site. Good old memories. Zelf zat ik op de K. Wilhemina school
en woonde op de Blaricummerstr. 21
Gert woonde toen in de Berlage straat achter mijn huis.
Heb veel gespeelt met hem. Hij had ook nog een zusje, ben de naam kwijt. Anyway even een reactie.
Mijn naam, Jaap van de Woestijne.Geb. 1951. de wereld is klein met het internet
Groet
Jaap